My Apologies

A place to talk about... anything!
Post Reply
User avatar
Nimonie
Tomcat
Posts: 54
Joined: Wed Sep 08, 2004 12:02 am
Location: Arkansas

My Apologies

Post by Nimonie »

I am sorry for Clayn's behavior and am in the process of dealing with this situation. I would like to extend my apologies to all whom where offended or verbally attacked. We mithra of MP Remora do not condone nor indorse this kind of attitude and though it does happen on occasion we do take steps to correct it. I am saddened and greatly upset with the way this was handled on both sides and while I understand the hurt feelings I hope we will be able to move on beyond this confrontation. MP was my home before I even bought this game and though I was absent for a long time while I tracked you kitties down (you would be surprised how easy a group of cats this size could hide). I have been MP at heart since Tigara invited me to MP beta. Again I am sorry for the recent actions of a member of Remora and hope this will not reflect badly on our server.

Sincerely,
Nimonie
77 Bard, 80 Blm, 80 Monk, 80 blu, 80 bst, 75 smn, 75 Pld, 73 Dnc, 75Rng, 40 Whm, 42 rdm, 37 war, 42 nin, 31 thf. Windurst Sandoria & Bastok rank 10. CoP Complete, aht urhgan Complete, Rise of Zilart Complete.
Prrsha

Post by Prrsha »

I doubt anyone was truly offended. Most were upset about the links over the post content. Now that the links are gone I am sure everything is fine.
User avatar
Golddess
LVL (-1) Baka Neko
Posts: 379
Joined: Fri Oct 03, 2003 9:10 am

Post by Golddess »

Prrsha, this was in IRC.
[color=blue][b]WHM-BRD75[/b][/color] | RDM62 | BLM38 | PLD30 | NIN25 | SMN22 | WAR20 | DRK18 | THF15 | SAM11 | DRG-RNG-COR10
Gold53.1+1 | Smith21.4 | Wood8.0 | Cook2.2 | Leather2.0
0/300 T.Whiteshell | 0/1400 Byne Bill | 0/6000 O.Bronzpiece | 0/10000 T.Whiteshell
Mithra have paws!
[img]http://www.mithrapride.org/boards/images/mithra_paws.jpg[/img]
xaresity
Queen Cat
Posts: 39952
Joined: Mon Mar 11, 2024 7:46 am

Re: My Apologies

Post by xaresity »

xaresity
Queen Cat
Posts: 39952
Joined: Mon Mar 11, 2024 7:46 am

Re: My Apologies

Post by xaresity »

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт
Post Reply